Käsitöö

Pole tavaline, et hobist saab äri ja see hõlmab ka käsitöö tegemist. Kui olete kunagi mõelnud oma käsitöö müümisele või oma käsitööarmastuse muutmisele osalise või täistööajaga ettevõttele, siis siin on mõned asjad, mida tuleks käsitööäri alustamisel kaaluda.

Uurige turunõudlust

Kui soovite alustada käsitööndust, veenduge, et teil oleks nõudlust. Kas inimestel on hea meel saada teie käsitöö kingitusteks? Kas inimesed on pakkunud teie loomingut osta?

Siin on kaks viisi käsitööäri uurimiseks. Minge käsitööetendustele. Või sirvige käsitööturgude veebisaite, näiteks Etsy ja Amazon. Vaadake, mis teie nišil juba olemas on. Vaadake, kas teie kaubad sobivad olemasolevasse tootekategooriasse (tõenäoliselt on nõudlus), kuid gazillionimüüjaid pole, kes müüksid väga sarnaseid esemeid (sama asja jaoks on liiga palju konkurentsi).

Eristage oma tootesarja

Eristage oma tooteid konkurentsist. Näiteks on seal juba palju käsitsi valmistatud lasteriideid. Kuid võite veelgi „nišši alla tõmmata”, tehes laste riided jätkusuutlikest kangastest, nagu seda on teinud teadlik lasterõivastus. Siis pöördute konkreetselt selle niši poole. Erinevuste hulka kuuluvad materjalid, valmistamise kvaliteet ja ainulaadsed kujundused.

Tunne oma kliente

Määratlege oma ideaalsed kliendid. Ülaltoodud näites koos jätkusuutlike lasterõivastega on ideaalsed kliendid keskkonnateadlikud vanemad. Kui keerate puust pastakaid käsitsi, võite sihtida nii neid, kes otsivad väikseid kingitusi, kui ka professionaale, kes on pilditeadlikud. Ideaalse kliendi määratlemisel juhendatakse teid, kuidas oma tooteid kuvada, luua köitvaid tootekirjeldusi, otsustada, millistel käsitööetendustel osaleda ja palju muud.

Valige tugeva brändipotentsiaaliga nimi

Valige ärinimi, mis meelitab ostjaid ja edastab teie müüdavat. Ärge olge liiga varjatud. Valige midagi, millel on tähendus ja tugev brändipotentsiaal – meeldejääv on hea. Kontrollige kindlasti nime saadavust. Advokaat võib teid juhendada juriidilise protsessi kaudu oma ärinime kindlustamiseks.

Broneerige oma veebivarad

Veebisait on soovitatav, isegi kui kavatsete müüa isiklikult või suurel turul. Veebisait lisab vähemalt usaldusväärsust ja viisi oma ettevõttega ühendust võtta. See võib toimida ka teisese müügikanalina. Registreerige domeeninimi, et see vastaks teie kaubamärgile. Seejärel seadke oma ettevõtte nimele profiilid sotsiaalmeedia saitidel, nagu Twitter, Facebook ja Instagram, mis on teie sihtrühma jaoks populaarsed.

Allikakvaliteedi materjalid

Toodete valmistamine erineb lõbustamiseks meisterdamisest. Materjalide jaoks on vaja usaldusväärset allikat – ja palju neid. Mõned kaubamärgid, näiteks Darice ja Warehouse Craft Supplies, pakuvad hulgimüüki. Või võite minna kõigepealt jaemüügi käsitööpoodi, kuni saate põhjendada hulgimüügi tarneid. Teage oma materiaalseid kulusid nii seest kui väljast, nii et saate kasumit teenida.

Töötage välja müügistrateegia

Mõelge välja müügialane lähenemisviis, mis teile sobib. Kui mõte veeta kolm päeva käsitööetendusel kõlab pigem karistusena kui rõõmuna, siis otsige alternatiive, näiteks müüki veebituru saidil. Samuti võiksite oma e-poe saidi üles seada – kaks populaarset ja taskukohast platvormi on Shopify ja BigCommerce.

Harjutage oma tootefotograafiat

Suurepärane fotograafia on sotsiaalmeedia ja poodide tähtsuse tõttu tänapäeval paljudele käsitööettevõtetele hädavajalik. Tõenäoliselt teete alguses oma pildid. Hankige parim kaamera, mida saate, ja pange kokku hea valgustusega taust. Tootevalgustuse seadmeid saate osta ettevõtetelt, nagu B&H või SHOTBOX. Samuti võiksite fotograafia tellida professionaalile.

Korraldage kohaletoimetamine

Kui mõni teie ettevõtte osa hõlmab veebimüüki, kaaluge saatmist. Kiire ja usaldusväärne saatmine mängib olulist rolli heade klientide arvustuste saamisel. Nii võrrelge hindu ja leidke saatmisteenuse pakkuja, sõltumata sellest, kas lähete USPS-i, UPS-i või FedExiga. Seejärel investeerige purunemise vältimiseks headesse pakkematerjalidesse.

Jagage oma lugu

Tarbijad kauplevad sõltumatute käsitöölistega, sest nad soovivad midagi ainulaadset, mida nad mujalt ei leia. Kuid saate oma isikliku loo jagamisel pakkuda veelgi rohkem unikaalsust. Kuidas sa oma käsitöösse sattusid? Kas teie lapsed või pereliikmed on kaasatud? Kas toetate oma kasumiga mingeid põhjuseid? Jagage seda oma veebisaidil, sotsiaalmeedias ja mujal, et luua emotsionaalne üleskutse järgida lojaalset kogukonda.